🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سمت خدا

(ثبت: 224817) فروردین 15, 1399 

 

سمت خدا

ذره ی خاکی اگر سر به هوا می کند
در پی اسرار خود چون و چرا می کند

گردش پروانه در محضر گل دیدنیست
پیله ی فرسوده ای تا که رها می کند

رشته ی افکار ما بسته به زنجیر اوست
اوست که در سینه ها شور و نوا می کند

نیست جهان را به جز حسرت واماندگی
بانگ جرس قصه از رفتن ما می کند

گوش کن ای همسفر نغمه مرغ سحر
کز سر شوریدگی صوت دعا می کند

کم ز درختی مشو، برگ و بری بیش نیست
شاخه خود روز و شب، سمت خدا می کند

دانه ی اشکی فشان یک سحر از شوق او
جوهره ی سوز دل بین که چها می کند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 15, 1399

    سلام

    غزل شیوایی

    استاد معصومی ارجمند

    سپاس از اشتراک گذاری

    🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  2. حامی شریبی

    فروردین 15, 1399

    شاید…
    حرف باران
    همان
    حرف شکوفه
    باشد
    شاید…
    این
    آخرین طليعه ی
    صبح …
    برای
    احساس کوچه
    باشد

    حامی شریبی

    بسیار صمیمی و برجسته است
    قلم احساستان استادمعصومی
    نازنین و ارجمند
    درپناه
    خدای خوبیها
    و
    مهربانیها 🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 15, 1399

    ❤️🙏

  4. فروردین 15, 1399

    بسیار زیبا استاد درودتان باد🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا