🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سمفونیِ سوخته

(ثبت: 269025) فروردین 22, 1403 
سمفونیِ سوخته

نشان به نشانِ نشئهٔ آتش و شیههٔ باد
گرایم را بگیری
جنازهٔ جنگلِ شعرم
جا مانده‌ در سوانحِ سوختگی
دیگر هیچ درودِ دریایی
حوصله‌ٔ خشک
_ خوابِ آوندم را خیس نمی‌کند
حتّی اگر صبح وقت صَرف
از پیلهٔ مرگ بیدارم
وَ با گروهِ خونیِ گرامرِ زبانِ خورشید
گریم کند صورتِ پروانه‌ام را!

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

۱۳۸۳/۲/۲۴

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):