🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میزانسنِ ڪلمات

(ثبت: 268472) اسفند 28, 1402 
میزانسنِ ڪلمات

(۱)

بہ‌احترامِ بادها ڪہ نُقلِ مجلسند
بر دار
ڪلاهِ تنهایـے را بر مےدارم!

ڪلاه‌بردارم!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۲)

فرقے ندارد فرقۂ باد
از هر طرف بہ‌ حرف بیآید
تصمیمِ ڪُبرےٰ آغاز
موسیقےِ امواجِ مویت را
_ استراقِ سمع
فقہِ فرقِ سرت را مےبوسد!

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلےنو
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اسفند 28, 1402

    درودتان جناب لاهیجی
    و
    احسنتم
    🌺🌺🌺

  2. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود جناب لاهیجی عزیز
    سال نو مبارک
    با آرزوی بهترینها برای شما
    سپاس از اشعار زیبایتان
    شاد و سلامت باشید❤️❤️❤️🌺🌺🌺💐💐💐