🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مردِ زلال

(ثبت: 268697) فروردین 9, 1403 
مردِ زلال

به وقتِ ثبتِ احوالِ محبّت

پس از نامِ پدر دریـا نوشتم

جهنّم شـد بدونِ او بهشتم

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 9, 1403

    درود جناب لاهیجی عزیز
    سال نو مبارک
    بهترینها را برایتان آرزومندم.
    سپاس از همه ی همراهیها و آموزه هایتان
    شاد و سلامت باشید❤️❤️❤️🌺🌺🌺💐💐💐

  2. ولی اله بایبوردی

    فروردین 9, 1403

    سلام
    عید سعید باستانی مبارک .
    طاعات و عبادات قبول حق …
    🌿🌿💐🌿🌿

  3. الیاس امیرحسنی

    فروردین 9, 1403

    سلام ودرود برشما استاد بزرگوار دکتر لاهیجی گران ارج
    سال نو مبارک
    همیشه شاد وسلامت باشید 🌺🌸🌺🌸🌺