🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هم‌‌‌شهرت

(ثبت: 268762) فروردین 11, 1403 

نمی‌آموزَمت منعِ نگاه از دشمنان کردن

خدا ناکرده می‌ترسم که چشم از دوستان بندی

ــــــــــــــــــــــ
لاهیجی از نوعِ حزین
ــــــــــــــــــــــ

بترس از روزگاری که بجایِ کشتنِ دشمن

دلم را خون کنی با ناکسان مشغولِ لبخندی

ـــــــــــــــــــــــــــــ
لاهیجی ازنوع سیدمحمدرضا
ـــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سیّدمحمّدرضا لاهيجے

    فروردین 20, 1403

    عالم همه در طواف عشق است و دایره‌دار این طواف حسین (ع) است!

    سیّد اهلِ قلم
    سیّدمرتضی آوینی

    سی و یکمین سالگردِ آقا مرتضی آوینی
    بر صحابهٔ قلم و اهلِ هنر تسلیت باد!

    روحش شاد