🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سنگ صبور…

(ثبت: 3639) اسفند 24, 1395 

                     « به نام خدا »

این صدایِ پایِ نوروز است یا بانگِ بلاست؟

ای اجل با من بگو سنگِ صبورِ من کجاست؟

خوب شد هرگز ندیدی زندگی با من چه کرد !

یازده سال است مادر بی تو عید من عزاست.

                      « مهران اسدپور »

نظرها
  1. فرزاد امین اجلاسی

    اسفند 25, 1395

    درودها گرامی

    سروده ای سراسر حسی ناب و اندوهگین

    غبار غم از شما دور باد

    یادشان گرامی روانشان شاد

    پاینده باشید

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 25, 1395

    یازده سال است مادر عید  ِ من بی تو عزاست.

    درود بر شما

    روح مادر درگذشته شاد

    برای شادی روح مادران در گذشته باید صبوری را فراموش نکنیم.

  3. جواد مهدی پور

    اسفند 26, 1395

    سلام و عرض ادب محضرتان جناب اسد پور گرامی

    سوگمندانه سرودید

    از درگاه ایزد منان رحمت واسعه و علو درجات برای والده ی گرامیتان مسئلت دارم

    سر بلند و پیروز باشید

  4. علیرضا آیت اللهی

    اسفند 26, 1395

    سلام

    خدارحمتشان کند

    توفیقتان افزون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا