🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه تا کوتاه

(ثبت: 4761) شهریور 15, 1396 

لب غنچه ی نشکفته ، ولی تنگ تر است

داوود نه ! صوتِ تو خوش آهنگ تر است

بینِ صـدفِ سینه دلـی داری کـه

از جنسِ تمام سنگ ها سنگ تر است

*********

چشمه ای از سرابِ آمدنش

در کویرِ برهنه ی بدنش

وَتنم در اسارتِ نفسَش

وطنم داغدار هُرمِ تنش

********

نیستی روزهای سختم را…

دستِ تقدیر را…

بختم را…

کاش می شد که پاره پاره کنم

قابِ عکسِ کنار تختم را

 

مهدی صادقی مود