🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه کوتاه (2)

(ثبت: 3297) بهمن 16, 1395 

جهان

فریبکار

نیرنگ باز

روسپی وار

دل نمی سپارد

دل می برد

 

******

 

نقاب بر چهره

حجاب بر دل

غسلی تازه می کنم

پاک

مطهر

از یاد  تو

از انکار خویش

 

******

 

خموش

منتظر

سر راهی شدم

بی پناه

بی کس

از بس سر راهت نشستم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):