🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گانی 4

(ثبت: 13221) بهمن 6, 1397 

1. “شیرین” اگر که خواهی،
فرهاد پیشه شو؛
بر کوه تیشه شو.

 

2. گنجی گرانبها است؛
دختر برای بابا
هستی طلای بابا.

 

3. از هر چه که در دنیاست
در نزد من بهتر؛
لبخند توست دختر!.

 

4. هوس تو جانا
در دلم قند آب می کند
عشق، انقلاب می‌کند.

 

5. کاش میشد که بیایی
من از مرگ بیزارم؛
زندگی را دوست دارم.

 

6. با تو می شود شادی
همه غم و غصه ها
از وجود من، رها!

 

7. با تو می شود شادی
هرچه غصه ی دنیا
از وجود من، لیلا!

 

8. شب تا سحر بیدارم،
در حسرت دیدارم،
از فاصله ها بیزارم.

 

9. تمام بود و نبود مایی
به غصه در غربت جان می سپارم
بگو یارِ جانی کنون کجایی؟

 

10. بگو به باران ببارد امشب
بشوید از رخ
هوس و این تب

 

°¤————————————————————–¤°

سعید فلاحی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا