🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گانی 5

(ثبت: 13223) بهمن 8, 1397 
سه گانی 5

1 ¤ ﺑﮕﻮ دوﺳﺘﺖ دارم
با دوستت دارم هایت
بهار می آید.

2 ¤ عطر بهار می آید؛
شاید دوباره
روسری از سرت افتاده!

3 ¤ استکان چای و نعلبکی و دو قند
در دستان تو با لبخند
ای جان دوستت دارم.

4 ¤ امشب بمان کنار من!
تا گرم گفتگو بشویم!
با زبان بوسه روبرو بشویم.

5 ¤ با تنی پر درد
در زمستانی سرد
من با یاد تو جوانه میزنم.

6 ¤ و روزگار من این است:
شب و شراب، مهتاب ماه،
و از نبودت آه پشت آه.

7 ¤ تکلیف عاشق چیست؟!
آن دم که دل تنگ است،
و دل دلبر از سنگ است.

8 ¤ من، گنجشکک اشی مشی
افتاده در ﺣﻮض ﻧﻘﺎﺷﯽ؛
کاش آﺳﻤﺎن ﻣﻦ ﺑﺎﺷﯽ.

9 ¤ پر از مضمون شاعری هستی
خش خش کنان؛ یک ریز یک ریز
دلیل اشعار منی، “پاییز”!

10 ¤ چشم وا میکنی
آفتاب می شود؛
برف های کوچه آب می شود.

 

 

سعید فلاحی

 

 

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 8, 1397

    @};-@};-@};-@};-@};-

  2. طارق خراسانی

    بهمن 9, 1397

    سلام و درود

    سه گانی های بسیار زیبایی ست

    در پناه خدا@};-=D>=D>=D>=D>@};-

    • زانا کوردستانی

      بهمن 21, 1397

      درود استاد طارق عزیز

      جای مباهات و افتخار است که شما بنده را مورد تفقد قرار دادید

      سپاس

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا