🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سودای فرات

(ثبت: 231040) شهریور 7, 1399 
سودای فرات

سودای فرات

به میدان میفرستد حضرت جانان برادر را
یل ام البنین، سقای خوبان، پور حیدر را

به آغوشش گرفته بار دیگر در حریم عشق
حسین ابن علی در خیمه گه شیر دلاور را

برای تشنه کامان حریم صبح بیداری
رها در عطر باران می کند سرو و صنوبر را

علم در دست و مشک آب بر دوش ابوفاضل
تماشا می کند یارب! سکینه سمت باور را

حسین آهسته می خواند برایش آیه قرآن
که می بیند بگرداگرد صحرا فوج لشگر را

علمدارست و سودای فرات و جرعه آبی
به سمت آسمان ها می کشد الله اکبر را

به رخصت می نشیند روی زانوی ادب شاید
بگیرد امر و فرمان از کف سالار و سرور را

به قربان نگاه نی نی چشمان خونباری
که با روح شهادت می برد فرمان رهبر را

خدا را شکر می گویم به اشک دیده معصومی
که کِلک از مهر خوبان می زنم اوراق دفتر را

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 7, 1399

    باسلام و درود خدمت عزیز ارجمند آقای معصومی
    زیبا و ستودنی
    آن شاا… همیشه رقص قلمتان در راه
    حق و حقیقت که همان راه اولیای الهی. است بر چکاد هنر بدرخشد
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. نسرین حسینی

    شهریور 7, 1399

    درود برشما جناب معصومی گرانقدر
    بسیار عالی

    التماس دعا

  3. حسن نبی

    شهریور 7, 1399

    درود و عرض ارادت و تسلیت استاد معصومی عزیز

    بسیار زیبا و ارزشمند اجرتون با حضرت عباس🥀🥀🥀

  4. محمدعلی رضاپور

    شهریور 10, 1399

    یا ابا الفضل❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا