🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوره ی توبه ..

(ثبت: 2396) شهریور 15, 1395 

بسمه تعالی

چون قلم  با اشک هایم  یاد دفتر می کنم

شعر چشمان تو را هر روز ازبــــر میکنم
 

سخت باشد بی تو بودن  در گذرگاه زمان

عمر را در حسرت دیدار تو ســر می کنم
 

زندگی آموزش مرگ ست  درکنج  قفس

من خودم را مثل مرغ عشق  پرپر می کنم

سوره ها را می شمارم  ” توبه ”  یادم می رود

می روم  در خلوت خـود  کـار دیگر می کنم

عهد می بندی و می گویی کــــه تنها ، با منی

حرف هایت را من دل ســــاده  باور می کنم

با وجود طعم  لب های تــــو ، درمیخانه ها

چشم پوشی از شراب ناب و ساغر می کنم

با عیـــار قلب ، قلبم را برایت می دهم

شبهه در بازار قلب و کار زرگر می کنم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):