🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سور امام حسین علیه السلام

(ثبت: 216549) آبان 4, 1398 

نوحه امام حسین ع
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
————————-
اَحَبَّ الله،اَحَبَّ حُسینا(2)
—————————
یا حسین عشق منی ،تو عقیق یمنی
کشته ی سر تن جدا ،پاره پاره بدنی
به روی نی سر تو ،به زمین پیکر تو
بر سر و سینه زنان ،قتلگاه مادر تو

عشق منی،حسین من
تویی نورِ ،دو عین من (2)

توی روضه هات،می خونم برات
جون من فدات ،فدای نوکرات(2)
———————————
اَحَبَّ الله،اَحَبَّ حُسینا(2)
———————————
نوشت نام منو نوکر ،تویی مولا تویی سرور
امیری حسین ؛و نعم الامیر،امان از خنجر و حنجر
تویی روح مناجاتم،صفای پاک طاعاتم
به هر سختی به هر مشکل،به روز حشر ؛بابِ نجاتم

دل و دلدارم، بی تو بیمارم
به سوگت آقا،ابر بهارم(2)

اشک چشامو ببین ،با دل زار و حزین
نوکریت فخر من ،تو کربلات اربعین (2)
—————————————
اَحَبَّ الله،اَحَبَّ حُسینا(2)
—————————————
ای غریب فاطمه ،بیا و منو بخر
توی روضه هات ببین،منو کربلا ببر
منی که توی دلم ،ریشه کرده عشق تو
هر چی دارم به خدا ،از تو دارم آ برو

شد حرم تو ،آرزوی ما
یک شب جمعه ،میام به دریا (2)

من قطره و تو دریا ،یک ذره از این دنیا
خشنود شود زهرا ،از گریه کنت آ قا(2)
——————————-
اَحَبَّ الله،اَحَبَّ حُسینا(2)
——————————-
از راه دور میدم سلام،حسینی ام تو یک کلام
طلب نما منو حرم ،به مادرت منم غلام
به سینه دست ؛دلم به راه،حسین تویی برام پناه
تو روضه ها تا قتلگاه ،زدل کشیده ام من آه

حرم حرم ،قدم قدم
دارم میام ،شه کرم (2)

سلام میدم سوی حرم ،میام حرم ؛قدم قدم
به روی دوشِ خود دارم ،آقا علم آقا علم (2)
————————————-
اَحَبَّ الله،اَحَبَّ حُسینا(2)
————————————-
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود بر جناب ساقی عزیز

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

  2. علی معصومی

    آبان 4, 1398

    🌿🌷🌿🌷🌿🌺🍃🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا