🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سور عشق

(ثبت: 239525) خرداد 13, 1400 

🌊🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌊

آویزه یاس سپید
بر مژه هایت
حکایت عشق و دلدادگی بود
آنگاه که…..
غزل غزل …..
از جدایی…..
به خط بریل
بر قلب عاشقم نوشتی
مرا قطره…
قطره….
قطره ….
بچکان در گور
تا زمین مرا جرعه جرعه بنوشد
و طعم گس شراب لبهایم را …..
موریانه ها با عشق بنوشند
و از سور آغوشم به رقص در آیند بی پروا….
آنگاه بر خط پایان عشق
به رقص بر می خیزم

مدینه ترکاشوند
🌊🌋🌋🌋🌋🌋🌊

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. ابوالفضل زارعی

    خرداد 19, 1400

    زیبا خلق کردی شاعر عزیز

    • مدینه ترکاشوند

      خرداد 29, 1400

      سپاس از مهرتان
      پویا و برقرار باشید
      🙏🙏🌼🍁🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا