🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوغات

(ثبت: 5087) آذر 9, 1396 

بیاور اسب نوزین کهر را
قطار نقره آجین پدر را

بگو تا آفتاب،امیدواری
دهد سوغات،او نسل بشر را
#علیرضا حکیم

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 11, 1396

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد حکیم گرامی

    از شعر زیبایتان بهره مند شدم

    درود بر شما

    • علیرضا حکیم

      آذر 11, 1396

      سلام و هزاران درود بر شما دکتر عزیز

      سپاسمند حضور سبزتان

      بمانید سرفراز

  2. طارق خراسانی

    آذر 11, 1396

    درود بر حکیم عالیقدر

    عاااالی ست

    لذت بردم

    در ناه خدا

    • علیرضا حکیم

      آذر 11, 1396

      سلام و سپاس فراوان بر استاد طارق گران

      استاد مهربان، عزیز جان

      بمانید در دهر شادمان

  3. درود استاد 

    عالي 

    بگو تا آفتاب،امیدواری
    دهد سوغات،او نسل بشر را

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا