🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوهان فقر

(ثبت: 229076) تیر 25, 1399 

 

افتاده ایم ز قله های شور به کف شور مردگی
این روح خسته نبیند دگر. روح زندگی
جسمی که به سوهان فقر رنجه شد به ظلم
با روح خود فتاده به سیلاب بردگی
از بس که چیده اند درختان سبز ما
باران نمی زند. سراپای زندگی
بیغوله ها در انتظار شکوفائی و غذا
همواره می رسد زنجیر بندگی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    تیر 25, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • تیر 25, 1399

      هزاران سپاس و تشکر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا