🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپس توخه!

(ثبت: 253215) آبان 28, 1401 
سپس توخه!

 

مسیرمان سرِزبان‌ها افتاد
قرارمان را بگذار
دو قدم مانده به صبح
نزدیکِ کوچهٔ آسمان
بعد از پیچِ زمین
سرِ ساعتِ بی‌تابیِ هجرتِ شب

آن‌جا…
خواهند رقصید
خورشید و ماه با ما

ــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):