🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپکو ۰۴

(ثبت: 209383) اردیبهشت 18, 1398 
سپکو ۰۴

■ #دست

– برای دخترم، رها:
دستانت را به بابا میدهی
سرمست می شوم
دست از دنیا می کشم

■#دعا:

– برای سیل زدگان:
دعاهایمان
استجابتی نشد
خانه را آب برد
کدامین نوح
دست به دعا برده است

■ #ساخت

با وعده های تو ساختم
کاخ عشق ام را
چه میدانستم
این قصر
جواز ساخت نمی گیرد

■ #درد

دستانت با درد
نسبت عجیبی دارند
از لحظه نگرفتنشان
برای تو
سرم درد می کند

■ #پا

سالهاست پابنده تو مانده ام
دلم روشن است
روزی پا به زندگی ام می گذاری

#سپکو
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
ZanaKORDistani63@
سپکوسرای میخانه

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا