🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپکو ۰۵

(ثبت: 209385) اردیبهشت 20, 1398 
سپکو ۰۵

■ #پیچ

پیچکِ خاطرات ات
پیچیده بر دیوار دل ام.

■ #مو

تو موهایت را بباف
من نیز خیالاتم را
در پیچ و تاب موهای مجعد ات

■ #سر

سرحال می شود
حوصله ام
وقتی بر شانه‌ات
سر می‌گذارم.

■ #چشم

چشم انتظارم نگذار
شعرهایم که تمام شد
چشمهایت را باز کن

■ #پیچ

پیچکِ خاطرات ات
پیچیده بر دیوار دل ام.

#سپکو
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
ZanaKORDistani63@
mikhanehkolop3@
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. اردیبهشت 20, 1398

    سلام و درود

    بافتن خیالات زیباست

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 21, 1398

      درودتان

      ممنون از شما

      موفق و موید باشید انشاالله
      👏 👏 👏

  2. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 20, 1398

    سلام و عرض ارادت محضرتان جناب فلاحی عزیز

    زیبا سرودید

    زنده باشید

    درودها🙏🍃🌿💐💐💐

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 21, 1398

      درودتان جناب مهدی پور

      پاینده باشید

      💐 💐 💐 💐 💐

      در پناه خدا

  3. علی رفیعی

    اردیبهشت 20, 1398

    سلام ودرود جناب فلاحی عزیز
    بسیارزیبا سروده اید
    برقرار باشید
    در پناه خدا
    التماس دعا
    🌷🌷🌷🌷🌷

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 21, 1398

      سلام و عرض ادب و احترام

      سپاسگذارم برادر عزیزم

      موفق و موید باشید انشاالله

      👏
      👏
      👏
      👏
      👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا