🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سپید..

(ثبت: 584) دی 28, 1394 
سپید..

یک:

کاش میشد

دلت را دید

بوسید

و بند زد

دلی که…

نمیدانم

چند نفر

قبل از من شکسته اند.

دو:

وقتی دلت پیش دیگری ست

نگاهت را ندزد..

حرفت را نخور..

دستت…

دستت را که پس بگیری کاااااااافیست..

نظرها 25 
  1. عالی بود

    • سوگند صفا

      دی 29, 1394

      سلام و سپاس از حضورتون خانوم‌شاکری عزیززززم….

      نظرلطفتونه….

      ممنون

      یاحق

  2. سلام

    عالی بود. مرحبا

    • سوگند صفا

      دی 29, 1394

      سلام به روی ماهت سمانه عزیزززززم….

      ممنون که خوندی و پای شعرم بودی…

      سپاس

      یاحق

  3. طارق خراسانی

    دی 29, 1394

    سلام سوگند جان

    نه تنها زیباست بلکه  این اثر شما در  راستای فرهنگسازی ست

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………………..

    • سوگند صفا

      دی 29, 1394

      سلام و درود پدر عزیزم..

      سپاس از حضورتون…

      و تشکر که پای شعرم بودین..

      زنده باشین

      یاحق

  4. درود

    سپید های موفقی بودند

    • سوگند صفا

      دی 29, 1394

      سلام و عرض ادب استاد اقتداری بزرگوار…

      ممنونم از حضورتون….

      سپاس که خوندین…

      زنده باشین

      یاحق

  5. خدا به من رحم کنه

    • سوگند صفا

      دی 29, 1394

      سلام و سپاس از حضورتون جناب یاراحمدی…

      ..

      چرا!!!!!؟

  6. زهره خسروی

    دی 29, 1394

    سلام سوگند عزیزم

    خیلی خوب و زیبا و واقعیتی تلخ را بیان کرده اید

    • سوگند صفا

      دی 29, 1394

      سلام و سپاس از حضورتون خانوم‌دکتر عزیزززززز…

      زیبایی از نگاه تونه…زیبا خوندین…

      ممنون..

      یاحق

  7. سلام و آفرین

    • سوگند صفا

      دی 29, 1394

      سلام جناب علیخانی بزرگوار..

      سپاس از حضورتون…

      ممنون..

      زنده باشین

      یاحق

  8. آرزو نوری

    دی 30, 1394

    سلام. کارای خوبی بودن. اولی بهتر بود

    • سوگند صفا

      دی 30, 1394

      سلام و سپاس از حضورتون خانوم نوری عزیززززز…

      ممنون…

      یاحق

  9. نگار حسن زاده

    دی 30, 1394

    سلام مهربانم

    بسیار زیبا بودند هردو

    آفرین

    موفق باشی

    • سوگند صفا

      دی 30, 1394

      سلام ب روی ماهت ماه بانوووو…‌

      زیبایی از وجود پاک و چشم هاته عزیززززززم‌…

         در پناه خدا موفق و شاد باشی

      یاحق

  10. درودها

    • سوگند صفا

      بهمن 1, 1394

      سلام و سپاس جناب مصطفوی بزرگوار

      ممنون‌که خوندین

      زنده باشین

      یاحق

  11. دینا پاکزاد

    بهمن 1, 1394

    • سوگند صفا

      بهمن 1, 1394

      سلااام دینا خانوم

      سپاس از حضورتون

      یک بقل گل تقدیم به شما و خیر مقدم…

      یاحق

  12. سلام

    زیبا بود

    • سوگند صفا

      بهمن 1, 1394

      سلام و عرض ادب استاد بزرگوار

      خیلی ممنونم که پای شعرم میاین

      و افتخار میدین…

      سپاس

      زنده باشین

      یاحق

  13. عسل رادمنش

    بهمن 2, 1394

    سلام سوگندبانو

    زیبا بودند

    آفرین بانو

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا