🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکر احساس

(ثبت: 257670) فروردین 5, 1402 

 

به یک دانه ارزن نیرزد جهانی
اگر دل نلرزد در آغوش جانی

نمک گیرِ خان پر از خنده ای باش
چه سود است درگیرِ هر لقمه نانی

دلت گرم و سر خوش در این لامکانی
زبان گوید از لطف از مهربانی

بگو از تب عشق از درد هجران
بگو از شب وصل تا می توانی

بیاور کتابی پر از عکس و لبخند
بیاور گل سبز، پای خزانی

بنوش از شراب پر از سکر احساس
تکان خورده دل بعد هر استکانی

بگویند هر چه بگو که مهم نیست
تو مجنون و شیدا،بکن شادمانی

 

برهان جاوید
دوازدهم تیر هزار و سیصد و نود و نه شمسی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. کتایون رها

    فروردین 5, 1402

    بگو از تب عشق از درد هجران
    بگو از شب وصل تا می توانی 🌺

    شاعر زیبایی ها و احساس
    من در این بیت یک جهان زندگی دیدم !!
    تب و درد و وصل !!!
    روزگارتان شاد و خرم باد 🌺🌺

    • برهان جاوید

      فروردین 5, 1402

      درود و سپاس از شما
      پاینده باشید و پیروز
      🌹🌹🙏🙏🙏

  2. غلامحسین جمعی

    فروردین 9, 1402

    درودو سپاس بر عزیز دلم و شاعر عاشق پیشه و عشق نورد جناب برهان جاوید

    به به ناز نفست عزیز بزرگوار امیدوارم که همراه حال و خست عاشقانه باشد و جام خوشی در دستانت

    بگو از تب عشق از درد هجران
    بگو از شب وصل تا می توانی

    بیاور کتابی پر از عکس و لبخند
    بیاور گل سبز، پای خزانی

    بنوش از شراب پر از سکر احساس
    تکان خورده دل بعد هر استکانی
    دست و لب و دل هر سه مریزاد عزیزا که با خواندن عزلتان حسابی مست و کیفور شدم داغتان را نبینم شاعر عزیز و بزرگوارم

    در ضمن مطلبی در مورد اوزان عروضی و نظریه دکتر شمیسا در قسمت چرخان سایت دارم که حضور آن عزیز را انتظار میکشد و جامی هم در دست دارد
    قبلا از از این همراهی تشکرو قدردانی میمنم

    مرتان فزون و ارادتم فزونتر باد

    🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏
    http://sherepaak.com/257790/بررسی-و-کنگاش-در…-دکتر-شمیسا-دروم

    • برهان جاوید

      فروردین 9, 1402

      درود استاد جمعی ارجمند و گرامی
      بسیار سپاسگزارم از نگاه پر مهر و شاگرد نوازی تان
      همواره می آموزم از اندیشه و حضور نازنین تان
      افتخاری ست شرکت در محفل ادبی ارزشمند تان و با کمال میل
      در پناه حق پاینده و پیروز باشید
      ❤️❤️❤️🌹🌹🌹🙏🙏🙏

  3. مهدی سیدحسینی

    فروردین 9, 1402

    درود جناب جاوید
    بهره بردم
    جاوید باشید🌷🌷

    • برهان جاوید

      فروردین 10, 1402

      درود استاد سید حسینی گرامی
      سپاس از حضور پر مهر و گرمای نگاهتان
      در پناه حق پاینده باشید
      ❤️❤️🌹🌹🙏🙏

  4. فریبا نوری

    فروردین 12, 1402

    درود جناب جاوید گرانقدر
    عاشقانه ی دلنشین و زیبایی است که
    با یک جهان بینی قاطع و مشخص (به یک جو نیرزد جهانی) شروع می شود و با همین جهان بینی به دنبال عشق و یار و مستی و بی تفاوتی به حرف و نظر دیگران می رود.

    🌷🌷🌷🌷

    • برهان جاوید

      فروردین 13, 1402

      درود و سپاس بیکران از حضور پر مهر و نظر ارزشمندتان
      سرکار خانم فریبا نوری گرامی
      تندرست و مسرور باشید
      🌹🌹🌹🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا