🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکونِ واژه های من

(ثبت: 212551) مرداد 7, 1398 
سکونِ واژه های من

پنجره‌ی خیال تو
سبزی ساقه‌های من

تلاطمِ نبودنت
شکسته شاخه‌های من

تو شوقِ دلبرانه‌ای
تولدِ ترانه‌ای

عطر تو می‌تپد غزل
در نخِ جامه‌های من

تو نغمه‌ی شکفتنی
بهارِ هرچه رستنی

بیا و رحم کن به این
سکون واژه‌های من

مهناز نصیرپور

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    مرداد 7, 1398

    پسندیدم از برای آنکه صداقت شاعر و زلالی کلامش را دوست داشتم . آهنگ و توازن واژه را بحث دیگری است.
    خانم نصیر زاده چند سالی است که با کارهای شما آشنا هستم. و افتخار خوانش آنها را داشته ام .
    بارزترین خصیصه آثار شما ” صداقت در کلام ” است. درود بر شما

  2. ولی اله بایبوردی

    مرداد 7, 1398

    سلام

    سرکار خانم نصیر پور

    سلیس و روان …

    دستمریزاد

    تقدیمی :🍃

    🌸شاخه گلی شکسته بال🌸

    وصف دهم خیال را
    سیر کنم ،به هر کجا

    تا که رسم به پشت آن
    پنجره ای که ،بسته ،لا

    ساقه گلی ، ببینمش
    شاخه گلی حزین نما

    شاخه گلی شکسته بال
    زخمیِ زخمِ دل ،دلا

    بویِ خوشش مرا چنان
    مست بکرد، بی صدا

    لحظه ، نگاه کردمش
    تا که شنیدم این ندا

    رحم به حالِ من کنی
    زخمِ دلم ، کنی ، شفا

    تا که برون ز زخمِ دل
    بارِ دگر ، دهم نوا

    تا ، به نوایِ دردِ من
    مرغِ چمن دهد دوا

    لحظه به شادمانیم
    جلوه حیات شادها

    ولی اله بایبوردی

    07 / 05 / 1398

    🌿🌺🌿🌸🌿🌺🌿🌸🌿

  3. جواد مهدی پور

    مرداد 7, 1398

    درود برشما بانو نصیر پور گرامی

    خیلی خوشحالم که بازم اشعار قشنگتان را می خوانم

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    سر بلند باشید به مهر

    درود هاااااا

    💐🌿🍃🙏👏👏👏👏🌺

  4. اکبر رشنو

    مرداد 7, 1398

    سلام

    سرکار بانو

    عالی وارزنده

    ودستمریزاد و🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🍃🍃🍃🍃🍃

  5. طارق خراسانی

    مرداد 8, 1398

    سلام بر مهناز خانم عزیز

    کم می آیی ولی وقتی هم میایی با یک سبد شعر زیبایی

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا