🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیاه

(ثبت: 215564) مهر 27, 1398 

💠 سیاه:

شب از چشمان سیاه تو
سیاهِ سیاه است،
من از سیاهِ غمت
سیاه بخت!.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
@ZanaKORDistani63

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 27, 1398

    🌿🌺🌿🌿🌺
    درودها بر شما

    • سعید فلاحی

      مهر 29, 1398

      درودتان استاد معصومی بزرگ
      🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا