🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیبِ سرخ زیرِ دندانِ مصنوعے

(ثبت: 265568) آبان 22, 1402 
سیبِ سرخ زیرِ دندانِ مصنوعے

══════════════════════
جـــاسازِ دلش جـــاےِ زنِ دیـگر داشت
══════════════════════
در ســـــر هوسِ خیانتِ آخـــر داشت
══════════════════════
با ڪُشتــــنِ گُل شرافتـــش را خط زد
══════════════════════
با اینڪہ بہ‌ دستِ چپش انگشتر داشت
══════════════════════

════════════
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
════════════

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    آبان 22, 1402

    درودتان استاد
    و
    بازهم شاهکاری دیگر
    بسیارزیبا روان ودلنشین ودارای معنای
    بلند.
    موفق و سلامت باشیدجناب دکترلاهیجی ارجمند.
    🌺🌺🌺

    • سلام و درود جناب یغمایی
      صبح و روز شما نکو

      از لطف و محبت حضرتعالی
      سپاسگزارم

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 22, 1402

    درود بر شما
    عالی بود🌹👏👏👏