🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیمرغ

(ثبت: 238819) اردیبهشت 25, 1400 
سیمرغ

 

کوهی ز عشق در دل من جا گرفته است
اندیشه های ناب در سر من پا گرفته است
من در تمام عمر جز تو به کس دل نداده ام
ز ین رو بود که جا به خانه عنقا گرفته است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا