🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاخه ای بر لب

(ثبت: 225408) فروردین 28, 1399 
شاخه ای بر لب

 

همه ی بردباریم
که صدای شکستن استخوانم
به اوج می رسید
برای دیدار تو بود
و الا
این تولد و مولود در اینهمه
دود و سر گیجه
و
سقوط گیج
افتاده در سنگلاخ کبود
دور از هر رود و سرود
هرگزم نمی ارزد به هیچ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 28, 1399

    درود بر شما اسناد رشنو گران مهر.
    قلمتان نویسا

  2. فروردین 28, 1399

    بسیار زیباست
    سلام و درودها🌷

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 29, 1399

    سلام و احترام،
    لطفا در رأی گیری کارگاه نقد تعاملی
    شرکت بفرمایید:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا