🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاخه ى اميد

(ثبت: 243936) دی 13, 1400 

 

ديشب شاخه ى اميد در باغچه ى ملكوت كاشتم
تا نهالش با شكوفه هاى سپيد ، پيام آور پاكى
و با شكوفه هاى سرخ ، پيام آور رهائى
و با شكوفه هاى سبز ، پيام آور زندگى باشند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا