🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شادی

(ثبت: 250927) شهریور 17, 1401 

شادی

چه زیبا هاله ای دارد ، شب مشکین چشمانت

هزاران مست می خوانند سرِ پرچینِ چشمـانت

دلم پَر می کشد یارا برای دیدن رویت

عجب لعلی چه گرمایی ، غم سنگین چشمانت

صدای تبشه ی فرهاد نمی آید به گوش، امشب

که فرهاد دلم کنده ، دل از شیرینِ چشمانت

سیه زُلفت ، لب و ،سینه ، سه رکن خانمان سوزم

نرفته هرگز از یادم ، اصول الدین چشمانت

نگاهت یار زیبایم ، بهـاری دلنشین دارد

سفر کُن یک دمی با من ، به فروردینِ چشمانت

در آغوشت کشم امشب غم دل را دهم بر باد

خطرها میکند « شادی » به روی مین چشمانت

 

شعر از محمدرضاذکاوتمند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    شهریور 17, 1401

    سلام اصول دین بیاورید چگونه است؟

  2. محمدرضا ذکاوتمند

    شهریور 17, 1401

    درود برشما
    اصول الدین آوردینی نیست
    دراینجا اشاره از پرسش زیاد است
    (تمثیل اصوالدین‌میپرسی )

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا