🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمدرضا ذکاوتمند

 

گاهی فقط محتاج چند حرف عاشقانه ام

غزل

خوانش: 81

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

دوش مرا پیر خرد چون سروش

غزل

خوانش: 109

سپاس: 2

 

هر که پابند سر زلف دلارامی نیست

خوانش: 65

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

سلام

دستان من به درد نوازش هیچ عشقی نمی خورد

خوانش: 165

سپاس: 2

تعداد نظر: 25

 

مطرب بزن که خواندن آوازم آرزوست

غزل

خوانش: 147

سپاس: 4

تعداد نظر: 12

 

نه همین غنچه لعلت گل خندانم کرد

غزل

خوانش: 402

سپاس: 6

تعداد نظر: 63

 

عشق بازی ز همه کار جهان ما را بس

غزل

خوانش: 129

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

 

اولین عشق من ای آخر زیبائی ها

غزل

خوانش: 82

سپاس: 4

تعداد نظر: 7

 

هر که را خاک در میکده کُحل بصر است

غزل

خوانش: 113

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

هر نفس دل ز لبت بوسه تمنا می کرد

غزل

خوانش: 149

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

 

دیدم از چاک گریبانش صفای سینه را

غزل

خوانش: 148

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

چنان کوکم که دل با ساز ِ هر تنبور می رقصد

غزل

خوانش: 126

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

ما عمرمان رو به آخر و دورانمان گذشت

غزل

خوانش: 90

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

با مهر و وفا گر همه آفاق بگیری

غزل

خوانش: 127

سپاس: 2

تعداد نظر: 11

 

در طریق انجمن دانا ادیب خوش نظر

غزل

خوانش: 125

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

 

به لبم اگر رسانی لب خود بدلستانی

غزل

خوانش: 84

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

 

زندگی در حق من نامهربانی می کند

غزل

خوانش: 133

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

گاهی فقط محتاج چند حرف عاشقانه ام

خوانش: 116

سپاس: 1

شادی

چه زیبا هاله ای دارد ، شب مشکین چشمانت

غزل

خوانش: 143

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

عمر خود را نذر بودن در کنارت می کنم

دیده را قربان چشمان خمارت می کنم

خوانش: 255

سپاس: 2

تعداد نظر: 3