🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اصفهان

(ثبت: 252080) مهر 22, 1401 

 

مطرب بزن که خواندن آوازم آرزوست
از یزد ملولم و اصفهانم آرزوست

مرآت جان به خون جگر داده ام جلا
دیدار روی آن بت طنازم آرزوست

بی پرده در مخالفم آشفته شد نوا
با شور عشق نغمه ی شهنازم آرزوست

پیرامون وجود عزیزان و شمع و جمع
پروانه سان تمتع پروازم آرزوست

گر در هر نفس به کوی صفا جان دهم ز دست
جان دادن این چنین بخدا بازم آرزوست

در باغ عشق آن چمن آرای جان و دوست
ناز و نیاز جلوه گه رازم آرزوست

سوزم اگر چو ذکاوت دلداده ز اشتیاق
روشن دلی به لطف سبب سازم آرزوست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. Ziba

    مهر 22, 1401

    درود برشما
    دلم از وحشت زندان سکتدر بگرفت
    زیبا ، عالی کم نظیر
    👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻💐💐

    • درود برشما
      سپاسگذارم از محبت شما🙏🏻💐

    • درود برشما سرکار خانم زیبا
      سپاس و تشکر از حضور و همراهی گرم شما
      🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  2. سلام و درود استاد
    بسیار زیبا است
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • درود و عرض ادب جناب آقای مصطفایی عزیز
      سپاسگزارم محبت شما هستم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💐💐💐

    • درود برشما دوست گرامی
      خیلی خورسندم از نظر لطف جناب ‌عالی
      سپاسگزارم💐💐💐🙏🏻🙏🏻

  3. نسرین حسینی

    مهر 25, 1401

    با شور عشق نغمه ی شهنازم آرزوست

    درودهابرشما جناب ذکاوتمند عزیز
    قلمتون به شور عشق پایدار
    🌺🌺❤️❤️

    • درود برشما سرکارخانم‌حسینی
      سپاس از لطف و حضور شما سپاسگزارم
      🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💐💐

  4. دلم میخواد به اصفهان برگردم🌺
    درودها بر
    جناب ذکاوتمند که در شهر زیبای یزد احساس غربت کرده اید و دلتان گرفته است.
    اکنون بسوی اصفهان پروازم آرزوست
    جناب ذکاوتمند عزیز،
    اولا که همه جای ایران سرای من است.
    پس دلگیر مشو جانم.
    دوما بامید خدا به آرزویت می رسی حتما.
    قلمتان پر توان .
    🌷🌷🌷

    • درود برشما جناب اقای
      وحدتی عزیز
      بی نهایت از حضور گرم شما خرسندم
      دوست عزیز شکی نیست ، تمام ایران سرای من و ماست اما گاهی دل به یاد زادگاه وطن مادری تنگ میشود
      سپاسگزارم
      سربلندباشیدو‌مانا💐💐🙏🏻🙏🏻

  5. فاضله هاشمی

    دی 28, 1401

    درود بسیار 👏👏👏👏

  6. شیدا شهبازی

    اردیبهشت 22, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا