🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محتاج

(ثبت: 262233) مرداد 3, 1402 

 

گاهی فقط محتاج چند حرف عاشقانه ام
لبریز دلتنگی و گریه های کودکانه ام

بگو به من تمام قصه های عاشقانه را
تو شهرزاد قصه گو به ناله ی شبانه ام

تویی نسیمی از بهشت ِ شعر های خلوتم
در این ترانه ها بمان سفیر شاعرانه ام

نفس نفس دویده ام کنار تو رسیده ام
همنفس ِ عزیز من تکیه بزن به شانه ام

نهایت ِ نجابتی،نماد پاکی ام تویی
حالا ذکاوت عاشق است عاشق بی بهانه ام

محمدرضاذکاوتمند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 3, 1402

    موفق باشیدجناب ذکاوتمند
    💐💐💐💐🍃

  2. مينا امينی

    مرداد 3, 1402

    درودها هنرمند
    رقص قلمتان نویسا
    مانا باشید به مهر
    🌸🌸🌸