🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاعر، سکوت بس .

(ثبت: 2689) آبان 4, 1395 

حقوق بشر استکباری در جهت منافع  استکبار حرکت می کند

 خرد ، دانش و تجربه به ما می گوید که به سمت حقوق بشر اسلامی حرکت کنیم.

در این کلیپ حقایق دین مبین اسلام در خصوص حقوق بشر گفته می شود

اگر چه برخی با تجسس و رفتارهای بسیار زننده و غلط برخلاف احکام الهی گام بر می دارند.

شاعر،

سکوت بس .

یک لحظه

قرنِ حادثه ها را نگاه کن

مرگِ صنوبران

پرپرِ آلاله های عشق

آری،

قلم برآور و غم را تباه کن

با چشم خود ببین 

آرام و نرم

خون می خورد حقوق بشر

باز از بشر!!

4 آبان 1395