🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاعران

(ثبت: 245377) اسفند 10, 1400 

 

خوشا بحال شما هماره بپروازید
نسیم موج و نشسته ساحل و بآوازید
صداقت قلبی که روزگار ما محتاج است
به شوق و ذوق غزل نغمه ها بپردازید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    اسفند 10, 1400

    درود جناب مروج همدانی گرانقدر

    عید مبعث بر شما مبارک

    🌷🌷🌷🌷

    • مصطفى مروج همدانى

      اسفند 10, 1400

      سلامها تقديمتان
      وجودتان سرشار از نيكى باد
      در پناه توجهات اسوه خلقت شادمان باشيد
      انشاالله

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا