🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاعر بی‌سرزمین

(ثبت: 249478) مرداد 2, 1401 

ئاااخ ئه‌ی شاعیری بی‌نیشتمان
بی‌سه‌ر و شوینی رێگاکانی دوویر و درێژ
خۆزگا بتتوانیای
شاری بسازیا
لبه‌ر رۆژگاری نەگەیشتو
که له کۆڵ ده‌کیشی!

▪ برگردان فارسی:

آه ای شاعر بی‌سرزمین
آواره‌ی راه‌های دور و دراز
کاش می‌شد
شهری بسازی
برای روزهای نیامده‌ای
که به دوش می‌کشی!

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 2, 1401

    درودها بر شما

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 3, 1401

    درودها
    احسنت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا