🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شام آخر

(ثبت: 217230) آبان 11, 1398 
شام آخر

شام آخر

با شکرخند لبی زار و پریشانت شدم
بنده ی کیش تو و پابند ایمانت شدم

گرچه بودم باخبر از سردی فصل خزان
در کمرگاه بهاران خیس بارانت شدم

آیه ای از آشنایی ها به خاطر داشتم
اندک اندک لایق آهنگ قرآن ات شدم

از مرام و مسلک تو بی خبر بودم ولی
با هوای خال هندویی مسلمانت شدم

من رها بودم درون کشور رویای خود
با یهودای نگاهت محو زندانت شدم

شام آخر بود من غافل ز کار خویشتن
خونجگر با شوکرانی از نمکدانت شدم

جرم من بالاتر از تصلیب گشتن میشود
گرچه دانستم همانروزی که مهمانت شدم

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 11, 1398

    با سلام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    مثل همیشه اشعارتون عالی
    🌹🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    آبان 11, 1398

    هم زیبا بود ، هم درخور تحسین و بی نهایت خوش آهنگ و موزون…
    بهره بردم و درود بر شما

  3. ولی اله بایبوردی

    آبان 11, 1398

    از مرام و مسلک تو بی خبر بودم ولی
    با هوای خال هندویی مسلمانت شدم

    من رها بودم درون کشور رویای خود
    با یهودای نگاهت محو زندانت شدم

    دلنمیراد

    استاد معصومی گرانقدر

    در پناه حق

    تقدیمی : 🌸

    بی نهایت راه باشد تا خدا
    عبد اویی هر وجودی هر کجا

    زیر پایی آن گیاهی را نگاه
    قامت آرا حمد گویی برملا

    گر تجلّی از دری دیوار او
    هر کجا ناظر هم او بینی دلا

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ولی اله بایبوردی

    11 / 08 / 1398

    🍃🍃💐🌿🌿🌹🌺🌹

  4. منصور شاهنگیان

    آبان 11, 1398

    درود بر شما …

    سروده وزین و بدیع …

    احسنت بزرگوار ….

  5. ژیلا راسخ

    آبان 11, 1398

    🍃💐

  6. مینا یارعلی زاده

    آبان 11, 1398

    درودها جناب معصومی بسیار زیبا و خوش اهنگ و دلنشین
    قلمتان در اوج
    آفرین و سپاس
    زنده باشید ارجمند

  7. طارق خراسانی

    آبان 11, 1398

    سلام و درود

    آثار حضرتعالی همه عالی هستند
    شما ششدانگ شاعر هستید
    به وجودتان افتخار می کنم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  8. حامی شریبی

    آبان 11, 1398

    دروتان باد جناب استاد معصومی
    بسیار عالی و صمیمی قلم توانایتان
    شهریار خوب اندیشه های سبز 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا