🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاهد ..

(ثبت: 3587) اسفند 18, 1395 

بسمه تعالی

 

می شود  با دل سخت تو  مدارا کردن

نشود عشق تو را یکسره  حاشا کردن

 

آدم جاه طلب ، کودک خُردی ست که او

کوه را می طلبد بهر تماشا کردن

 

زندگی صورت  زیبای گل باور ماست

حیف باشد   بجز آیینه   تمنّا کردن

 

من ندیدم هنر دست    از این زیباتر

بی تقاضا  گره از کار کسی  وا کردن

 

حرف حق می زنی و روزه ی مریم داری

می توان  با نفس ات    کار مسیحا کردن

 

برق چشمان تو در ابر بهاران  پیداست

تو  در اندیشه ی بارانی  و  احیاء کردن

 

” شاهد ” شور غزل هایی  و با بودن تو

سهل باشد  غزلی گفتن  و امضاء کردن

 

 

جواد مهدی پور