🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاه و گدا

(ثبت: 244549) دی 28, 1400 

 

اين فقر و غنا كه زاده ى جور و جفاست
اين معضل و زخمه اى كه در خانه ى ماست
ما را به سقوط فطرت آلوده است
يك پهنه ى گسترده ز ناكامى ماست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. سلام و درود، بسیار زیبا
    و البته
    فطرت در مصراع سوم، وزنش سنگین شده است.
    قافیه ی مصراع چهارم هم مشکل دارد.
    اگر بجای رباعی، سروش بسرایید، هم زیبایی ها را حفظ می کنید و هم با دست هایی بازتر می سرایید🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا