🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبيخون

(ثبت: 2818) آبان 23, 1395 
شبيخون

پشت تمام قافیه هایم کمین بگیر!
من شاعرم به عشق شبیخون یاد تو!
هرشام، در غروب نگاهم طلوع کن
زیباست شعله های غزل گون یاد تو

طوفان حریف ریشه ی اندیشه ام نشد
تنها گشود پای مرا بر دیار درد…
سخت است باور همه ی معجزات عشق
سخت است معتبر شدن از اعتبار درد…

الله اکبر! اینهمه می سوزم و هنوز
تکبیر، انعکاس حضور تو در من است!
باید برای درک تو از خویش بگذرم…
“عارف” فقط مسافر “خود را شکستن” است…

باید تمام فاصله ها را رصد کنم
آخر همیشه فاصله ای هست بینمان…
تو بر فراز چرخش بی وقفه ی منی
مثل زمین و پهنه ی بی مرز کهکشان…

باید تو را نفس نفس از لحظه ها گرفت…
در سینه شهد شادی عشق تو را چشید
در باور بهاری خود جاودانه شد
هر کس نسیم لطف تو بر خاطرش وزید…

نگذار راه زندگی ام بی تو طی شود
آرام دستهای جنون مرا بگیر…
نگذار بی تو ملعبه ی لحظه ها شوم
بر بودنم بتاب! که دیر است…دیر…دیر…

نقدها
  1. Raad

    مهر 14, 1396

    نگذار بی تو ملعبه لحظه ها شوم

    بر بودنم بتاب که دیر است دیر  دیر

نظرها
  1. لیلا باباخانی

    آبان 23, 1395

    سلام بانو ی بزرگوار

    بسیار زیبا

  2. سحر جهانی

    آبان 24, 1395

    تو  برفراز چرخش بی  وقفه ی منی 

    مثل زمین و پهنه ی بی مرزکهکشان

    درود بر  بانوی شعر و ادب سرزمینم ……

    مثل همیشه عااااااالیست……

  3. طارق خراسانی

    آبان 24, 1395

    سلام و درود بر بزرگ بانوی شعر پاک

    مانند همیشه زیبا  و بی نظیر

    در پناه خدا

  4. باید برای درک تو از خویش بگذرم…

    هرچه خواستم ایرادی بر آن بگیرم نشد. در اوج است!

  5. معصومه عبدالهی

    آبان 24, 1395

    باید تو را نفس نفس از لحظه ها گرفت

    دروووود بانو آرامش عزیز

    مثل همیشه عاااااالی

    لذت بردم

  6. درود برشما

  7. جواد مهدی پور

    تیر 25, 1396

    درود بر شما بانو آرامش گرامی

    زیباست

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا