🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب را شکسته ام

(ثبت: 3596) اسفند 19, 1395 
شب را شکسته ام

تو انعکاس ِ روشن  ِ نوری  میان  ِ آب

تو انبساط  ِ واژه ی  عشقی  چو آفتاب

باید برای خنده ی تو  یک غزل سرود

حتی میان  ِرستن ِ رنگین کمان ِخواب

می بوسمت به گرمی آتش  عزیز  ِمن

پیچیده  در ترّنم  ِ عشقت گلاب  ِ ناب

با من نگو  حکایت  ِ رفتن  که خسته ام

هرروزو شب بپای تو هی میکشم عذاب

حیران  و بی قرار  ِتو شب را شکسته ام

کی میدهی به این دلِ وامانده یک جواب

قد می کشم  به عشق ِتو تا مرز  ِ عاشقی

امشب بده  بساغر ِلب  جرعه ای شراب

بشکن حصار   ِ ظلمت   ِشبهای بی کسی

با  من  بیا  به  دیدن    ِ رویای    ماهِتاب

در   انتظار   ِ رویش    ِ روزی    طلایی ام

بگشا بغل به حرمت ِاین بغض ِ بی حساب

طلعت ِ خیاط پیشه

نظرها 16 
  1. فرزاد امین اجلاسی

    اسفند 23, 1395

    درودها بسیار زیبا و شاعرانه

    تصویر گری بسیار استادانه و پرکشش

  2. طارق خراسانی

    اسفند 23, 1395

    بشکن حصار   ِ ظلمت   ِشبهای بی کسی

    با  من  بیا  به  دیدن    ِ رویای    ماهِتاب

    در   انتظار   ِ رویش    ِ روزی    طلایی ام

    بگشا بغل به حرمت ِاین بغض ِ بی حساب

    سلام و درود

    تمام ابیات بیت الغزل هستند

    عاشقانه ای زیباست

    ماندگاری این غزل را فاخر بودنش تضمین می کند.

    در پناه خداوند سبحان سلامت و شاد باشید آمین

    • طلعت خیاط پیشه

      اسفند 24, 1395

      سلام بر استاد مهربانی جناب طارق خراسانی

      سپاسگزار لطفتان هستم

  3. جلال پورسلیمانی

    اسفند 24, 1395

    باید برای خنده ی تو  یک غزل سرود
    حتی میان  رستن  رنگین کمان خواب

    چه عاشقانه!!!

    سلام علیکم استاد

    غزل یعنی عشق.اون غزلی که از عاشقی نگه غزل نیست.

    درود مهربانو.درود و افرین

  4. سحر جهانی

    اسفند 24, 1395

    درود بانوی عزیز 

    بسیار زیبا…..

    لذت بردم….

  5. محمدرضا جعفری

    اسفند 24, 1395

    درود استاد گرانقدر …….بسیار زیبا و با مسمّا……….

  6. جواد مهدی پور

    اسفند 24, 1395

    درود بر استاد گرانقدرم بان خیاط پیشه ی ارجمند

    مثل همیشه عالی و فاخر

    بسیار زیباست

    زنده باشید به مهر

  7. درود برشما گلبانو 

    لذت بردم از شعرنغزتان

    قلمتان مانا

  8. علیرضا حکیم

    اسفند 24, 1395

    درود بانو گرانقدر

    غزلی زیبا از شما خواندم

    قلمتان نویساتر باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا