🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب های بی خوابی…

(ثبت: 211082) تیر 25, 1398 

💠 شب های بیخوابی:

شب های درازی است
به چشم هایم
نه تو می آیی
و نه خواب.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

نظرها
  1. پانته‌ آ عسکری

    تیر 25, 1398

    عاشقی کار سری نیست که بر بالین است
    سلام و سپاس فراوان از کوتاه های زیبایتان
    🍃🌸🍃

  2. امید سعیدی

    تیر 25, 1398

    سلام
    نه تو می آیی
    و نه خواب……
    عالی بود………سعید عزیز شما در کوتاه سرودن استعداد بی نظیر داری من که خیلی استفاده می کنم
    این بداهه تقدیم شما:
    گرچه تو هم بیایی
    خواب ناز می کند
    هم تو بیا و هم خواب
    من می روم سوی نا کجا آباد
    راه درازی است …..
    شب هم دراز
    خلاصه کنیم قصه شب را
    تو را ….من را
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. جواد مهدی پور

    تیر 25, 1398

    کوتاه قشنگی ست

    زیبا سرودید

    درود بر شما جناب فلاحی عزیز

    💐💐💐💐

  4. تیر 25, 1398

    🌹🌹🌹بسیار زیباست

  5. سلام گرامی
    بهره بردم از شعر ارجمند تان
    مستدام باشید انشاء الله

    🌿🌺🌺🌺🌺🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا