🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب هجران

(ثبت: 556) دی 25, 1394 
شب هجران

من درد کشیده شب هجرانم

دیوانه دیدار مه تابانم

از لحظه دیدار رخت تا امروز

از جذبه چشمان تو من حیرانم

در محضر ساقیان زیبارو من

از مستی ساغرت سبو گردانم

در دفتر شاعران بی مانندت

من یک غزل شکسته بی جانم

من سرو خمیده و دلی نالانم

بر عشق قسم ز عاشقی گریانم

زلفم چو رها به باد از عشقت شد

چون برگ درختان خزان ریزانم

ساغر که شکسته شد ز ناز نفست

هم نقطه آغازم و هم پایانم….