🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب پره

(ثبت: 252381) آبان 2, 1401 

 

شب‌پره‌ام اما،
(اگر باورت بشود)؛
در ذهن من،
خورشید خیمه زده است!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    آبان 2, 1401

    درودبرشمابانو
    زیبا سروده اید.
    🌺🌺🌺

  2. جواد مهدی پور

    آبان 2, 1401

    درود بر شما بانو طیبی گرامی💐🙏

  3. طارق خراسانی

    آبان 2, 1401

    سلام دخترم لیلا جان

    تو خودت یک ستاره ای

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👌🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا