🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب یلدا

(ثبت: 5217) دی 1, 1396 

شب یلدا شب شادی و شوره
بساط شادمانی جور جوره

بگو از خاطرات خوب و شیرین
که امشب نوبت شعر و سروره

نظرها
  1. درود جناب حکیم عزیز

  2. درود و دستمریزاد…

  3. درود بر شما

    زیبا سرودید

    • علیرضا حکیم

      دی 2, 1396

      سپاسگزارم بانو گرامی

      درود ها بر شما 

  4. سلام و احترام محضرتان استاد حکیم گرامی

    عالی ست

    زنده باشید

    • علیرضا حکیم

      دی 2, 1396

      سلام عرض ارادت به دوست

      سپاسگزام خیلی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا