🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب یلدا

(ثبت: 219884) دی 4, 1398 

 

بجای جشن و لبخندهای کاذب
عدالت را به جمع ما بیارید

نمی خواهیم سخنهای کذائی
شفا و لطف و مرهم را بیارید

در این دنیای رنگارنگ و مرموز
صداقت را به جمع ما بیارید

ضمیر صادق و یک حرف تازه
برای رفع حاجتها بیارید

شعار و حرف بی ارزش در اینجا
بگوشم همچو حلقه گیر کرده

یک کار نیک و یک قانون تازه
برای خلق مستضعف بیارید

پارازیتهای گفتار شماها
به هر گوشی صدای زنگ دارد

برای قلب مجروح جماعت
عدالت مرهم است امروز بیارید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سلام

    استاد ارجمند

    دردهای اجتماعی که التیامی ندارد …هر چند به ظاهر شادی ها نمایان …

    دست مریزاد

    تقدیمی : 🌈

    کذایی بس سخن هایی نمایان
    زیادی وعده هایی را بیان ،هان

    به دور از واقعیت ، لا عملکرد
    عملکردی شعاری پوچ ای جان

    ولی اله بایبوردی

    04 / 10 / 1398

    🍃🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا