🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب…

(ثبت: 14535) فروردین 11, 1398 

♡ شب بهانه ای است
برای پناه بردن
به آغوشت.

سعید فلاحی(زانا کوردستانی)

 

 

 

 

 

نظرها
  1. با سلام و عرض ادب
    اشعار کوتاه زیبایی دارید و موجز و عاشقانه می سُرائید
    عید نوروز مبارک باد
    قلم تان در اوج
    درود بر شما

    • زانا کوردستانی

      فروردین 16, 1398

      درود وادب
      سپاس از شما

      سال نو شما مبارک

      🌹🌷🌺🌸🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا