🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “شب”

(ثبت: 244085) دی 13, 1400 

 

شب!
آرامگاه خیس دلتنگی
در پس فریادهای آغشته در سکوت
با واژهایی یخ زده در انزوا..!
دمای دوست داشتن ها زیر صفر
اینجا عشق قندیل بسته در آغوش ها.

#دنیا_تیموری

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام بانو تیموری عزیز
    درود
    بسیار زیبا

    • دنیا تیموری

      دی 13, 1400

      درود و سپاس از مِهر نگاهتون بانو جان🙏🌹🌹

  2. خسرو فیضی

    دی 13, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . مهر بانوی فرزانه تصاویر خلاق شده
    . یکی بهتر از دیگری . . در اوج دل شکستگی !!!
    . جایی که عشق مُرده و شور و نشاط هم !!!!!
    . روزگارتان شاد و خرم باد 🌺🌿🌹🌿🌺

    • دنیا تیموری

      دی 13, 1400

      نوش نگاهتون و سپاس از همراهی و نظر ارزشمندتون🙏🌹

  3. سلام و درود 🌿🌿🌿

  4. فریبا نوری

    دی 13, 1400

    اینجا عشق قندیل بسته در آغوش ها.

    🌷👏🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا