🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب

(ثبت: 216695) آبان 5, 1398 

و از جیرجیرک می پرسم
کیست در دلت پنهان؟
ناله هایت با کیست؟
از سرِ تنهایست؟
ناله زد و جهید
با نگاهی از تردید
گفت از سیاهی
از ظلمت
از دل پر سودای شب است
شب به سکوتش زیباست!
شب قشنگ است به همین
وهم تاریکی
و پنهان کاری
رنجش خورشید صبور
پسِ تابیدن
رفتن و گم شدنش
در پس آن پرده شب
شب قشنگ است
به همین تاریکی
با نسیمی که خنک آلود کند
تن گرمای زده ی دشت و دمن
در میان تن صحرای پر از عطر چمن

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 5, 1398

    درود ارجمند

    من با طنین زنجره بیدار گشته ام
    در زیر آفتاب تب آلود جلگه ها
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺

    • سعید فلاحی

      آبان 12, 1398

      درودها

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌈در پناه خدا

  2. ژیلاراسخ

    آبان 5, 1398

    آفرین هاگرامی👏👏🍃🍀

    • سعید فلاحی

      آبان 12, 1398

      درود و ادب

      سپاستان

      🌷🌺🌷🌹🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا