🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شراب شیدائی

(ثبت: 266145) آذر 18, 1402 

شراب شیدائی
بریز جرعه ای از شهد شوکرانت را
بپاش روی سرم عطر سایبانت را

بنوش با دل تنگم شراب شیدایی
بخوان برای خودم شرح داستانت را

تو از قبیله ی دریا و ابر و بارانی
ببار روی تنم طعم آسمانت را

بخوان ترانه ی ایام آشنائی را
بده دوباره به من دست مهربانت را

مرا روانه منظومه های چشمت کن
که غرق بوسه کنم چهره جوانت را

♤♤♤

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):