🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شرحِ استیصالِ زمینیان

(ثبت: 257114) اسفند 19, 1401 

 

ظلم اگر
به سانِ سیلابی سرکش
حتی به دنج وُ پستوها نیز
نَرهاند خُرده هایِ خشک و تر را
و
تو بر قله ای محصور در هجمهٔ موجها
نجات یافته ای باشی که
فغانِ فنا شدگان چون دشنه ای زهر آگین
دمادم درد به شریانت ریزد وُ زخم تازه کند!!
جوری که
رویا هم نتواند پایانی باشد بر این پلیدی
آنوقتست که مستأصل از سوزِ سوختن
خواهی چون دود
دست به دامانِ سپهری شوی که
خود نیز دیده بانی می کند بر این ستم سرایِ زمین

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 19, 1401

    سلام و درود
    به امید بهترین ها

  2. مسعود آزادبخت

    اسفند 19, 1401

    سلام و احترام جناب خانمحمدی ادیب
    بسیار عالی
    درود بر شما
    سبز باشید و ماندگار
    🌹🌹🌷

  3. طارق خراسانی

    اسفند 19, 1401

    سلام و درود

    فریادی در سکوت را در این اثر نفیس شنیدم

    در پناه خدا🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • علی زمان خانمحمدی

      اسفند 19, 1401

      بسیار سپاس از لطفتان استاد ارجمندم رحمت و عنایت حق قرینتان

  4. صفا یغمایی

    اسفند 19, 1401

    درودتان دوست گرامی جناب خانمحمدی عزیز.
    زیباست.
    موفق باشید
    🌺🌺🌺

    • علی زمان خانمحمدی

      اسفند 19, 1401

      بسیار سپاس از مهرتان استاد ارجمندم جناب یغمایی گرانمایه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا