🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شریک رقص

(ثبت: 212474) مرداد 5, 1398 

وای اگر روزی
ناگهان مرا بخواهی

به جرأت
به سایه های جامانده از تو در خوابهایم
زندگی خواهم داد

مگر نمی دانی
من برفی آشفته ام
در پناه بامی
که لمس بهار را بر تنم
بریده بریده می نویسد؟
گوئی
سپیدم ، دود میشود در دهان بزرگش
و شانه هایم
باید فرسنگ‌ها بدود در شانه هایش
زشت و زیبایم
در بازوان پنهان آتش میسوزد
و شبم
با عطر منجمد یاس ها آشناست

مگر نمی دانی
زندگی آشفته تر است؟
در آرواره های ابریشمی
با شریک رقصی
که ماه را
آرام آرام از سینه می رباید
.
.
.
وای اگر روزی
ناگهان مرا بخواهی……

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 5, 1398

    سلام و احترام

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان بانو ماهور گرانقدر

    درود هااااااااا

    💐💐💐🌿🍃🌺❤️🌿

  2. امیر جلالی

    مرداد 5, 1398

    که ماه را
    آرام آرام از سینه می رباید
    تمام اثر شما زیبا بود اما این تکه که برداشتم ، خود یک شعر کامل بود . موسیقی داشت . رنگ داشت. سوز داشت و از همه مهمتر پر از احساس بود.
    دلنشین بود نیز… درود بر شما

  3. طارق خراسانی

    مرداد 5, 1398

    قسم به عشق
    که یک چیز
    در جهان خوب است
    به غیر آن
    به دست طبیعت
    که سخت منکوب است
    مگیر فاصله از عشق
    عاشقی باید
    که آن دل بی عشق
    متل یک چوب است…

    بداهه ای تقدیم نگاه مهربان دختر عزیزم ماهور

    سلام و درود
    آنقدر زیبا بود که مرا به وجد واداشت و بداهه ای سروده شد

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  4. درود برشما ارجمند

    سپاس از انتشار شعر زیبا یتان🌿🌺🌺🌺🌿

  5. فائزه ناظر

    مرداد 5, 1398

    درودها بانو جانم
    خیلی زیبا بود شعرتان
    لذت بردم 🌺🌺🌺

  6. مينا اميني

    مرداد 5, 1398

    درود مهربانم
    چه شعر زیبایی ست
    کمی توضیح داره این اثر که باید ازش کاسته شه
    با حذف یه سری از کلمه ها و جابه جایی بینشون هیچ خدشه ای به این شعر وارد نمیشه جانم …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا